Wednesday, March 24, 2010

sama jak


berpeluh2 jak lepas ngemas barang.
jd nya aritok relax jakla.
nak molah kerja pun kenak hold dolok,
semua file dah masuk kotak.
lelah na juak nak pindah opis tok koh.
p bl ngenang keselesaan, berkobar2 juak nak ke ofis baru.

sama tp x serupa semenanya nak d ceta aku aritok tek.
ermz, macam2 ada.
mesti x paham nak, org lain2 tp perangei nya sama jak.
org yg rasa bagus dan x pernah maok nak mengaku kesalahan dikpun.
dah ya bl dah kantoi, kelaie sama dirik.
srg nyalah srg jak gik kakya.
mun x ngakuk xpa la juak,
tok dahla x ngakuk, nama org lain gik d jual.
eg: aku gk d padah mulut cerobeh,
aokla, ku terimak jakla, x semua org suka kt bah.
yalah padah org kaka pandang2, beringat kata org.
xpala, silap aku pun juak,
ingat kaka ngan kawan bait dikpun, padu kawan taik.
dahya aku gik d padah macam2.
paduhal d cnun, cdaknya kaka balit.
marek ada nenga cita, org yg d sadu tok tek, padu nganok aku lebih juak.
jadi ku assume sama jak la nya 2 ya tek.
hahahha... yg ku eran, pakenak aku gk d padah nak mengapi2kan nya 2?
apa hasil ku nak nyoh nya 2 ya kelaieee oo?
padahal aku tok kenak anok lebih2 tek.

4 both of u >>>
ku sa berdamai jak ktk 2 ya k.
sama jak ktk 2 ya.
xda beza tangga aku.
pasal ktk 2 nganok aku mcm2 ya,
makseh jakla ooo.
ku x dendam p ku akan simpan pake kenangan kt org.
mgkn ya pandangan ktk 2 ngan aku nak, yalah setiap org x sempurna.
ada juak kesilapan. jadi aku ngakuk la kesilapan aku -SALAH PILIH KAWAN-
aku positif jakla d anok ktk 2.
arap kelak2 ktk 2 akan berkawan bait gik.
mesti x best sa ktk 2 nektok, x bertego, x nganok aku nak?
hehhehe...

well may my sin b urs n ur pahala b mine.. alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment