Thursday, December 18, 2008

bl nak transfer tokkkkkk

masih jak d opis time tok.
doh eh....
sa malas mena jak nak blt umah.
bl lah gik aku nak transfer ooo.
sakit dah jiwa tok eh.
balit umah..
dah juak umah sewa ku baru tok seram semacam jak upa.
sal malam jak nang ssh la nak tido.
megin nak pelik2 jak aku.
iskkkk..
nak tido berdebar2 jak jantong tok.
nakpa kaaaa...
dah tido terbangun gik.
mcm2 jak cara nak nido mata.
abis2 tertido juak kol 2/3 pg..
mun hari2 camtok sik lamak aku tok.
dah jak bgn pg nektok ari2 kol 8 am.
trun keja pun dah jd lambat.
gne nak ngilang rasa takut tok o.
warghhhhhh tension gue.

2 comments:

  1. [mek ada sigek idea bodo]

    "online sampey tetido2 depan pc, boleh?"

    hihi

    ReplyDelete
  2. or else..bergayut jak ngn sapa2,smpey ttdo dgn sendirik nya..

    p/s=siz,me myself,till now,tdo mok mesti ada yasin debah bantal..hehe..so far,tdo saya tidak ada gangguan.:D

    ReplyDelete